My Challenge for Will Smith.
18:00
903,375
Reddit
Go follow the Subreddit: www.reddit.com/r/miniminter/
If you have an idea you would like to see, let me know here:
docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfrqSDycG6GevuJD7gGvfHsa3O-qdbTTyZjV-Lr3tjoP5hXLQ/viewform?usp=sf_link

Second Channel: goo.gl/acaMTt
Twitter: goo.gl/ugsA1Y
Facebook: goo.gl/S7X2XQ

Sidemen Clothing: goo.gl/8RLHBR

Sidemen Book: goo.gl/wqFrjS

My PC: bit.ly/miniminter

Custom Controller: bit.ly/SideCCUK

HOW I RECORD MY GAMEPLAY: e.lga.to/mm

WHERE I GET MY CHAIR:
UK: goo.gl/35aEHx
USA: goo.gl/BbkxsF

Music from: sltoos.info

Music from MediaMusicNow.co.uk

Video uploaded by
Simon/Miniminter/mm7games

Komentarjev
  • Faceless_CS
    Faceless_CS

    bruh YOU have 1.5k videos if you make a shorts channel that channel finna have enough content for an entire year easily

  • demonsluger
    demonsluger

    How many knew about the pyramids and the earth?

  • The Alphas
    The Alphas

    Talia and Simon should date

  • Oisin Lynch is class Lynch
    Oisin Lynch is class Lynch

    Hello

  • Dubble Trouble
    Dubble Trouble

    Will smith is an amazing actor

  • Joanna
    Joanna

    Congrats to everyone who is early and who found this comment!

  • the_juan _23
    the_juan _23

    Brooo why do u hate willne he is sooo cool screw u simon

    • Old KSI Videos
      Old KSI Videos

      They don't They are friends

  • Hannah
    Hannah

    Does anyone know where Talias' shirt is from in this video??

  • Bon Bon
    Bon Bon

    At the time of me watching this Simon=9.24 Will Smith=9.14

    • Joanna
      Joanna

      GOD LOVES YOU HE IS IN CONTROL DO NOT FEAR FOR HE IS WITH YOU HIS LOVE AND FORGIVENESS IS GREATER THAN YOUR SIN ASK FOR FORGIVENESS FOR YO

  • MrSpazz
    MrSpazz

    7:18 what did he sayyyyyyyy

    • Emma Jobber
      Emma Jobber

      @MrSpazz oh ok

    • MrSpazz
      MrSpazz

      @Emma Jobber ik it was just a joke

    • Emma Jobber
      Emma Jobber

      Damn he got moves

  • Matthew Serrell-Cooke
    Matthew Serrell-Cooke

    Simon, When will you give Assassins Creed Valhalla a go?

  • Arian A
    Arian A

    Thats jokes😂

  • jack king
    jack king

    Charlie uploaded 2 months ago and still has more than you

  • julie barlow
    julie barlow

    Rko

  • Commando Here
    Commando Here

    Did Simon says the N word or it’s just me? 7.18

    • Emma Jobber
      Emma Jobber

      He said he got moves

  • cnmmd qiuoo
    cnmmd qiuoo

    I thought this was gonna be “WILL SMITH!JAIDEN SMITH! ANY OF THE SMITHS I DONT CARE BRING IT!”

  • Ashaz Kazi
    Ashaz Kazi

    4:40 MGK to EMINEM:When your idols become rivals Simon to Will Smith:When your idols become rivals SIMON YOU BETTER WATCH OUT !

    • toijg avnnr
      toijg avnnr

      Tinder: Simon: wanna play a game Girl: sure Simon: it's called Simon says Girl: hahahaha Simon says swipe right Simon wins

  • Tom_ CP14
    Tom_ CP14

    You should for sure doa shorts channel, and you need to make sure you have them in the right orientation for it to show up on the shorts shelf on moblie

    • cnmmd qiuoo
      cnmmd qiuoo

      7:16 dat nigga moves .

  • Ian Ohara
    Ian Ohara

    I thought he said that n*** moves

    • Ian Ohara
      Ian Ohara

      @toijg avnnr I thought he did but he says dam they got moves haha

    • toijg avnnr
      toijg avnnr

      7:18 n-word???

  • Nya Aso
    Nya Aso

    YAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

  • Ubaydullah Rawat
    Ubaydullah Rawat

    Street Panna 251K subscribers i subbd to him

    • toijg avnnr
      toijg avnnr

      Congrats to everyone who is early and who found this comment!

  • SuperChiko 2.3
    SuperChiko 2.3

    Beautiful stuff my friend

    • toijg avnnr
      toijg avnnr

      Wtf

  • butti fdft
    butti fdft

    It actually breaks my heart that Simon is used to being called those things and hate... him and the guys deserve nothing but love

    • Juicceyy
      Juicceyy

      They all just jokes

  • Livid Minds
    Livid Minds

    .

  • Theresa
    Theresa

    GOD LOVES YOU HE IS IN CONTROL DO NOT FEAR FOR HE IS WITH YOU HIS LOVE AND FORGIVENESS IS GREATER THAN YOUR SIN ASK FOR FORGIVENESS FOR YOUR SINS REPENT FOR THE KINGDOM OF HEAVEN IS AT HAND PUT YOUR FAITH IN YOUR LORD FOR HE IS OUR LORD AND SAVIOUR HE SENT HIS ONLY BEGOTTEN SON TO DIE ON THE CROSS FOR OUR SINS HE LOVES US SO ACCEPT HIM AS YOUR LORD AND SAVIOUR AND DENY YOURSELF 🙏 TAKE UP YOUR CROSS AND FOLLOW HIM

    • butti fdft
      butti fdft

      Ye stop 🛑 13:56

  • Scott Couck
    Scott Couck

    Pls drop the bath bomb in water pls😖 it has to be so satisfying and I cant find it on yt

  • Kay
    Kay

    So JJ moved, does that mean Simon moved too or did JJ get his own place?

  • TheDeetyBoi
    TheDeetyBoi

    Chunkz’s laugh is the best

  • Patrick Hale
    Patrick Hale

    Simone

  • SoulZ YSL
    SoulZ YSL

    69k likes noice

    • dolimi jotoo
      dolimi jotoo

      We F1 fans come in strong Simon

  • Jenna poppy
    Jenna poppy

    If the friends with benefits video of Simon that’s all over TikTok isn’t in the next Reddit video then I’ll be madddr

    • dolimi jotoo
      dolimi jotoo

      Petition for simon to do a flat tour

  • Samuel Thompson
    Samuel Thompson

    7:18 n-word???

    • Wan1824
      Wan1824

      he said “damn he got moves”

  • dolimi jotoo
    dolimi jotoo

    Tinder: Simon: wanna play a game Girl: sure Simon: it's called Simon says Girl: hahahaha Simon says swipe right Simon wins

  • Lïl raGê 19
    Lïl raGê 19

    7:16 dat nigga moves .

    • Zabcdzabcd Zabcdzabcd
      Zabcdzabcd Zabcdzabcd

      @Lïl raGê 19 r u deaf or smth, listen to it again

    • Lïl raGê 19
      Lïl raGê 19

      @Zabcdzabcd Zabcdzabcd nah he said NIGGA

    • Zabcdzabcd Zabcdzabcd
      Zabcdzabcd Zabcdzabcd

      He said damn they got moves

  • AblazeTray C
    AblazeTray C

    Become a player for a league 2 club, then try pack yourself.

  • DEPODE
    DEPODE

    Wtf

    • dolimi jotoo
      dolimi jotoo

      Nah but hes pretty popular on twitter.

  • annag cocl
    annag cocl

    Congrats to everyone who is early and who found this comment!

  • gabriel treves
    gabriel treves

    yes shorts :)

  • • Luke
    • Luke

    15:16 A guy named George once famously said.

  • • Luke
    • Luke

    For all you naughty lads close your eyes at 12:34 👍

    • annag cocl
      annag cocl

      and my My Challenge to Will Smith. is keep his thoughts on BML the oscars not having enough black people to himself.

  • Slap Back
    Slap Back

    Ye stop 🛑 13:56

  • Keisha C
    Keisha C

    Do Talia and Simon live together now?

  • Zing
    Zing

    Miniminter Shorts ftw

  • Thevin Wijesiriwardena
    Thevin Wijesiriwardena

    when simon says 1 mill viewers to this day it is still 847,096

  • M M
    M M

    Petition for simon to do a flat tour

  • Ethan tho4
    Ethan tho4

    We F1 fans come in strong Simon

  • Peter Chmiel
    Peter Chmiel

    I already fallow street panna

  • YA2
    YA2

    7:18 simon says the n word

    • Zabcdzabcd Zabcdzabcd
      Zabcdzabcd Zabcdzabcd

      He said damn they got moves

  • zuygj bnsv
    zuygj bnsv

    "Harry does this without realising." Mate, its because his jaws swinging from all the coke...

  • Andrew Tang
    Andrew Tang

    If Yes Theory can challenge Will Smith to bungee jump from a helicopter. I'm sure you can challenge him to 10m!

  • Gautham
    Gautham

    Nah but hes pretty popular on twitter.

  • Art Review
    Art Review

    yeh but what's your monthly listeners

  • i wish i was famous I Love My Nissan's
    i wish i was famous I Love My Nissan's

    Yo u probably not reading this but watch spiffs video on shorts it wil change ur mind Quick

  • amogh youth
    amogh youth

    Hes wearing faze clan merch

  • James Dennis
    James Dennis

    and my My Challenge to Will Smith. is keep his thoughts on BML the oscars not having enough black people to himself.

  • Zac K
    Zac K

    Who is Manny with?

  • KxngCiaran
    KxngCiaran

    Becoming yes theory

  • Kyle David Rich
    Kyle David Rich

    Help get 5k comments.

  • Yxng_ NS
    Yxng_ NS

    H

  • Hamza Afjal
    Hamza Afjal

    BRING BACK ROCKET LEAGUE PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

  • Magnus_E_1
    Magnus_E_1

    Just subbed......To Will Smith......

  • STRAIGHT POINT
    STRAIGHT POINT

    7:17 That nigga moves

    • Zabcdzabcd Zabcdzabcd
      Zabcdzabcd Zabcdzabcd

      He said damn they got moves

  • Football Challengges
    Football Challengges

    You should play FORZA HORIZON 4 because it is in the UK?

  • Emma Lamb
    Emma Lamb

    Street panna at 250k!

  • NTT
    NTT

    7:18 am i the only one that heard that nigga moves?

  • Andrra Kean
    Andrra Kean

    Nice

  • toijg avnnr
    toijg avnnr

    “The diameter of a pyramid” - Miniminter 20/02/2021

  • Leo Robinson
    Leo Robinson

    another comment for the panna

  • SE7 HD
    SE7 HD

    Why is he wearing a faze clan hoodie

  • School Of Thoth
    School Of Thoth

    Do the side men just litteraly copy everything KSI does? 🤦🏾‍♂️ Or have I got it backwards

    • toijg avnnr
      toijg avnnr

      7:10 haha nope you're definitely not the only one. I love that beat too much I have to dance at the end of every Sidemen video :p

  • holfi7
    holfi7

    7:17 what did you say ?😅

    • Zabcdzabcd Zabcdzabcd
      Zabcdzabcd Zabcdzabcd

      He said damn they got moves

  • he ge
    he ge

    Ksi wrestlerguy is actually a former worlds strongest man so thats a compliment :O mans got a very polite subreddit

  • JNT_TNT
    JNT_TNT

    Did he say nigga at 7:17 ?

    • Zabcdzabcd Zabcdzabcd
      Zabcdzabcd Zabcdzabcd

      He said they got moves

  • Christopher Fish
    Christopher Fish

    lets go we got trending boys !! :))))))))))))))))))))))))))))

  • Ayush Pant
    Ayush Pant

    7:18 I can't be the only one that heard "That ni**** moves"

  • Gaming with Mo
    Gaming with Mo

    So close to 10 million

  • khalid El
    khalid El

    Bro make a music video with this beat at the end 🔥

  • Rashed Melfi
    Rashed Melfi

    7:16 i thought he said the n word😂😂😂

  • anton Loga
    anton Loga

    You still haven’t moved

  • Aahil Khan
    Aahil Khan

    man siad the diameter of a pyramid

  • Chrismes
    Chrismes

    Rap or crap fear eminem

  • George Lee
    George Lee

    They are the brothers for LIFE

  • George Lee
    George Lee

    Everyone here WAKANDA FOREVER

  • L Donahue
    L Donahue

    7:18 I thought he said the N-Word

  • SamShuffla Brice
    SamShuffla Brice

    7:10 haha nope you're definitely not the only one. I love that beat too much I have to dance at the end of every Sidemen video :p

  • Itz G2
    Itz G2

    7:11 thats rah me 😂😂

  • Ertiza Jowdat
    Ertiza Jowdat

    7:18 I can’t be the only one right.

  • cheetah 08
    cheetah 08

    I didnt even realise this was a main channel video lmao

  • JC Flagg
    JC Flagg

    I made four comments on Street Panna vid... Let 's go !!

  • Aycee Armstrong
    Aycee Armstrong

    Tell Dej to make longer vids nigga

    • Aycee Armstrong
      Aycee Armstrong

      Gotta use my pass man

    • Aycee Armstrong
      Aycee Armstrong

      Coz Im black

    • luke luke
      luke luke

      Bruh why u saying nigga

  • Katherine Quinn
    Katherine Quinn

    💞💞💞

  • Baby J
    Baby J

    That picture is the definition of minimincer

  • Arnold plays
    Arnold plays

    Give arrava the vespa

  • Finn Guntrip
    Finn Guntrip

    Yes the moped was a BrawnGP design. Get over it the man doesnt watch motorsport

  • TGC TheGiantCharizard
    TGC TheGiantCharizard

    Miniminter vs will smith vs charli

  • D34thBySn0wB4LL
    D34thBySn0wB4LL

    Who u pay at youtube so ur vids are always in trending? Lol

  • JLAY
    JLAY

    H

  • Josh Herron
    Josh Herron

    Dew it

  • ekan aldgard
    ekan aldgard

    7:16 I actually thought he said the N word hahaha

  • Kristin Fouli
    Kristin Fouli

    WWWWIIIIIIIILLLLLL WWWWWEEEERRREEEE AAARRRREEEE YYYYOOOUUUUU

Naprej